WFU

網站頁籤

Monday, August 22, 2022

Sports in summer vacation 2022

Today we’re now talking about sports in summer vacation.

My three sports are ice-skating , swimming and gymnastics. My first favorite is ice-skating then it is gymnastics. Last but not least is swimming.

I have ice-skating on Thursdays and ice-skating class is pretty fun because we get to learn new moves have new times practice new moves. I just passed an exam in July and I’m going to have a race in November.




I have the gymnastic classes on Wednesdays we get to do on a high bar trampoline and stretching.




Swimming is also fun. I can swim one lap in A minute my brother needs to take about 25mins to swim one lap




我們今天在講暑假學習的運動,我正在學三種運動,體操、溜冰和游泳。我最喜歡溜冰,再來是體操,最後是游泳。

溜冰在禮拜四,我很喜歡因為可以學不一樣的動作做轉很多圈。然後我7月剛考過溜冰鑑定,11月有一個比賽

做體操很好玩我們會玩單槓,單槓會用單手或雙手轉身,我們也會跳彈簧床,我們也會做不一樣的動作叫伸展,這個最好玩因為一直趴著很像在睡覺的樣子

游泳池可以學新動作,而且我已經可以游1分鐘一圈,弟弟可以游25分鐘一圈